فيلم آموزشي tsql، گمبيت، موتور رندر vray و بازي سازي با unity فيلم آموزشي tsql، گمبيت، موتور رندر vray و بازي سازي با unity .

فيلم آموزشي tsql، گمبيت، موتور رندر vray و بازي سازي با unity

انواع فيلم‌هاي آموزشي

دانلود فيلم آموزشي رايگان

نياز به فيلم‌هاي آموزشي در دنياي امروز آنقدر زياد است كه نمي‌توان آن را در يك مقاله‌ي كوتاه بيان كرد. اما كدام نوع فيلم آموزشي مفيدتر است؟ آيا همه‌ي فيلم‌هاي آموزشي شبيه به هم هستند؟ براي يادگيري دروس دانشگاهي از كدام نوع فيلم استفاده كنيم؟

ويدئو‌هاي آموزشي انواع مختلفي دارند براي مثال فيلم آموزشي نحوه كاركردن با موبايل با فيلم آموزشي دروس آموزشگاهي و دانشگاهي تفاوت زيادي دارد. داتيس با شناخت كامل اين دسته بندي‌ها و با بيش از 12 سال سابقه در زمينه‌ي توليد و ارائه‌ي فيلم‌هاي آموزشي، سعي كرده بهترين و با كيفيت‌ترين فيلم‌هاي آموزشي در زمينه‌هاي مختلف مثل: فيلم آموزشي TSQL، فيلم آموزشي گمبيت(Gambit)، فيلم آموزشي موتور رندر VRay، فيلم آموزشي ساخت بازي اندرويدي و صدها آموزش كاربردي و تخصصي ديگر را در اختيار شما قرار دهد.

ما قصد داريم در ادامه با انواع اين فيلم‌ها آشنا شويم و تفاوت آنها را بررسي كنيم.

1. ميكرو ويدئو: نام ديگر ميكرو ويدئو «ريز ويدئو» است و (Micro video) يك فيلم كوتاه است كه بر يك موضوع محدود تمركز دارد و معمولا زماني كمتر از يك دقيقه دارند و امروزه در شبكه‌هاي اجتماعي بسيار پركاربرد هستند. از اين ويدئوها زماني مي‌توان استفاده كرد كه قصد داريم يك مفهوم ساده را توضيح دهيم، در توليد اين ويدئو ها بايد از توضيحات اضافي صرف نظر كنيم.

آسان شدن يادگيري مسائل پيچيده و كنترل سرعت يادگيري مخاطب از نكات مثبت اين ويدئو‌ها است.

2. فيلم‌هاي آموزشي گام به گام: اين فيلم‌ها آموزش‌‌هاي دستوري هستند كه يك فرآيند را به صورت مرحله به مرحله آموزش مي‌دهند تا مخاطب آنها را انجام دهد و آموزش را تكميل كند. در ميان اين فيلم‌ها از سوالات تعاملي مثل «چگونه» و «چطور» استفاده مي‌شود و معمولا بين 2-10 دقيقه هستند.

از فيلم‌هاي آموزشي گام به گام ميتوان در آموزش هر موضوعي استفاده كرد و قانون خاصي براي آنها وجود ندارد.

3. ويدئو‌هاي كارآموزي: اين ويدئو‌ها براي آموزش كارمندان يك سازمان يا موسسه به هدف افزايش مهارت آنها ضبط مي‌شود و برخلاف ويدئو‌هاي گام به گام از افراد حقيقي براي آموزش استفاده مي‌شود تا ارتباط مدرس و كاراموز بيشتر شود.

اهميت وجود ويدئو‌هاي كاراموزي زماني مشخص مي‌شود كه بخواهيم بين كارآموز و مدرس تعامل زنده‌اي ايجاد كنيم ولي محدوديتي از لحاظ موضوع ندارد و از آموزش برنامه نويسي پايتون تا آموزش بازي سازي با Unity مي‌توان از آن بهره گرفت.

4. وبدئو‌هاي صفحه نمايش: «Screencast Video»ها ويدئو‌هاي كوتاهي هستند كه براي يك شخص يا گروه ويژه آماده شده‌اند تا به آنها كمك كند يك مشكل را حل كنند. در اين ويدئو‌ها مدرس به سرعت يك موضوعي كه باعث ايجاد مشكل شده را تدريس مي‌كند تا بتواند آن را حل كند. براي مثال ويدئو‌هايي كه نحوه‌ي ثبت نام در يك سايت خاص را آموزش داده اند، در اين دسته قرار مي‌گيرند.

اين ويدئو‌ها را مي‌توان ويدئو‌هاي يكبار مصرف هم ناميد زيرا با هزينه‌ي بسيار كم و سرعت زياد در زماني كوتاه آماده مي‌شوند و تنها براي يك موضوع خاص قابل استفاده هستند.

5. ويدئو‌هاي سخنراني و درس گفتار: اين ويدئو‌ها معمولا شامل اسلايد‌هاي مختلف هستند و به قصد جذب مخاطب براي استفاده از خدمات خاص يا آموزش دروس دانشگاهي ضبط مي‌شود. ويدئو‌هاي سخنراني معمولا طولاني‌ترين ويدئو‌ها هستند و هزينه‌ي بيشتري را در پي دارد. زمان اين ويدئو‌ها ممكن است به بيش از 40 دقيقه نيز برسد.

ويدئو‌هاي سخنراني علاوه بر دروس دانشگاهي و جذب مخاطب، ممكن است براي ويدئو‌هاي انگيزشي و سخنراني‌هاي عمومي نيز استفاده شود.

فيلم آموزشي tsql


برچسب: دانلود فيلم آموزشي، فيلم آموزشي رايگان، فيلم آموزشي tsql، فيلم آموزشي گمبيت، فيلم آموزشي موتور رندر vray، آموزش بازي سازي با unity،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۴:۴۶ توسط:مائده موضوع: